Wednesday, December 31, 2008

new year: 2009

Current time: 1030am..hum..13.5 hours more to go to 2009.Yahoo!!


Terase cam pejam celik pejam balik jeh da nk abes da 2008...2mrw da 1hb. Ape yg pasti new year hijrah cepat 2-3 hari dari new year masihi..^^


Asal tahun baru je mesti org berckp pasal azam.Azam?? Azam 2008 pon ntah da disempurnakan ntah tidak.ehe. Bila difikirkan balik..aku da setelkan ke belom azam aku b4 dis??Hum..ade la kot 1-2 yg da setel..tp azam yg len yg x setel lagi tu? Foward ke tahun depan la nmpknye..hik2

Tahun ni azam aku mebi simple jeh..tp nk melaksanakannye tu agak payah..i guess..
Azam aku tahun ni nk jadik
k.a.y.a..^^
Kaya ilmu..
Kaya budi bahasa..
Kaya harta..
(ni kire kumpul duit la..jgn asek nk shopping jeh..hik2)



InsyaAllah..semoge azam ku itu dpt dilaksanakn.Amin^^
So, kepade sesiape yg azam 2008-nya x dilaksanakan lagi..masukkan list tersebut kedlm azam 2009 k..
Gonna miss 2008..Welcome 2009!! Aku tunggu..ceh

p/s: Hepi advance birthday kepade my fren..Betty: Siti Nurharyanti dan Yus: Ahmad Yusran yg akan sambut birthday deorg sekalik ngn new year.yuhuu~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails