Monday, January 19, 2009

Mini Zoo Taman Teruntum ^^

Sabtu lepas, aku bwk adik2 sepupu aku pegi jenjalan..Makan angin la konon.Hik2. First, ktorg pegi Kuantan Parade. Then, ECM di mana aku berjaya men'grab' satu handbag kat nose..kaler ape? Merah la of course.huhu.
After hari cam dah nk petang, aku pon bwk mereka2 pegi ke Taman Teruntum..Taman Teruntum adalah satu tempat rekreasi, yg mana di dlmnye terdapat haiwan2 yg dikurung dlm sangkar..Senang cite, sort of Mini Zoo actually..ehe.Org Kuantan kompem tau nye kalo sebut Taman Teruntum..^^
Sesampainye kat sana, adik2 sepupu aku ni hape lagi..x sabar2..tron2 kete jeh teros berlari sana-sini..Macam baru terlepas dr kandang jeh..Hehehe. Mereka2 tersangatla hepi, sgt excited sambil jerit2..mereka2 da x pedulik da org sekeliling..keke
Check out the pics below...
rudi dan muiz
ke'hapi'an mereka

ikhmal tgh sebok tny macam2 soklan pasal haiwan dlm sangkar tuh



rudi with sun bear


kenakalan dan keceriaan adik2 sepupu aku
aku sgt suke gamba neh..mereka2 tersgt excited sambil berlari2 ke sana-sini..hikhik

mawas yg konon2 manja..buek

nur fatin sherina

with bff: zack

Haa...sebelum nk blk tuh..sempat lagik mereka2 main panjat2 kat sini..

konon tinggi sgt la tuh..hik2

Haa..cumel kan mereka2 semua ^^..Somehow, aku pon turut rasa hepi sgt bile tgk mereka2 tersgt hepi and excited..macam x penah tgk jeh haiwan2 tuh..huhu


Plus, aku rs hepi sbb at least dpt meluangkan wikend aku dgn mereka2..selalunye aku asek hangout ngn kawan jeh time wikend, shopping etc..kali ni aku bwk mereka2 jalan2 pulak..huhuhu~


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails