Saturday, December 31, 2011

*Sticky Entry * ♥ kesahkaseh ♥

Oh, akhirnya! i berjaya juge menukar template blog i neh. I sudah pandai SIKIT. Hiks. Janji mata i sedap untuk pandang blog sendiri. Siapa lagi yang akan mengadap blog sendiri hari-hari kalau bukan diri sendiri kan? :)

---------------------------------------

Kesah kaseh.

Itulah nama blog yang i dan encik kekasih baru tubuhkan petang tadi. Yuhuu! Seronoknya. Dah lama plan nak tubuhkan that blog actually cuma masa tak mengizinkan. Sebab we both kena duduk berdua dan online sama-sama. Aritu dah pernah try. I online kat umah. En kekasih online kat umah dia. Pastu we both berbincang thru ym. Gila pening. Last-last, dua-dua penin, so we just stopped there, until today lah, baru kesahkaseh dengan rasminya ditubuhkan. Ceh..macam penubuhan syarikat. Hiks.

Mesti seronok if dapat kongsikan apa yang kita rasa, kita dah buat, kita akan buat dan macam-macam lagi lah especially about our big day. I'm very sure girls lah especially yang suka cerita-cerita bab-bab kawen neh. Kamu-kamu (girls) jangan tipu jangan bohong. Saya tahu kamu juga seperti saya suka berangan dan cerita pasal kawen juga. Hiks.

I harap kamu-kamu yang akan membaca akan berasa gembira dan seronok juga. Kerana i akan rasa amat gembira sekali if dapat kongsikan kesah kesah i especially about preparation of my wedding. Segala apa yang disebalik perkahwinan itu mungkin akan dikesahkan oleh en kekasih. Seperti tips-tips menangani konflik dalam perhubungan? Oh, yang pasal ni en kekasih i sangat pakar. Dia selalu jadi Dr Cinta. Hihihi :)

Mari mari semua kita berkunjung ke kesahkaseh!!

:D :D :D :D :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails