Thursday, March 18, 2010

Debaran hari esok

Mak aih..tajuk entry. Macam Debaran Sehati Berdansa pulak. hehe. I would say hari ni hari yang baik juge lah. Walupun agak busy dengan tugas seharian tapi still boleh bertenang. And most of the work dapat disiapkan. Alhamdulillah.

Ade lagi perkara baik yang mana my deng akan dapat apa yang ditunggu-tunggu. Surprise! Seronok betul deng i hiks. I pun sama-sama tak sabar jugak neh. Eh melalut-lalut kejap. Berbalik kepada tajuk. Esok adalah hari yang bermakna bagi i. Dan esok adalah hari yang mana perhubungan i dengan encik kekasih hati akan melangkah ke satu lagi tahap kecekapan (macam PTK penilaian tahap kecekapan tu aha) Ok ini bukan main-main, tapi benar-benar akan menjadi kenyataan. Dah 7 bulan 2 minggu dan 4 hari bersama kan u? Kadang-kadang i rasa sekejap jeh, kadang-kadang i rasa lama lah pulak (ni sebab asyik fikir lambat lagi nak kawen hah! gatey ;P)

Apa yang pasti, i tertunggu-tunggu jugak hari esok ;) Senang cite, esok malam i akan selamat digelar 'risik' kepada encik kekasih :) InsyaAllah. I harap semuanya akan berjalan dengan lancar amat! Doakan kami yeh. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails