Thursday, April 16, 2009

Dedication

pic taken from here


First and foremost..
happy birthday charlie chaplin!!hehe

Ok.tu intro jeh.


-------------------------------


Congrats sha sbb berjaya akhirnya mendapat scholarship. Amboi-amboi..handbag yang first skali ko fikirkan yeh? hampeh btol. Btw..handbag apa syg? bgtau aku.kikiki

---------------------------------

Tahniah kepada kawan-kawan aku yang berjaya mendapat science officer tetap dlm gov. Mantap!!


Fairuz: sila awk jaga diri baik-baik di negeri orang.. Ala..terengganu jeh, jiran kuantan bukan?

So..jangan la risau sangat..lama-lama nnt awk biasa lah. Saya tau awk boleh!! Hm..time awk nk blk kampung jangan lupa inform sy oki..Sy nk kirim kopok lekor.


Zue: wahh..sukalah tu dapat kat Johor, dekat ngan umah mak mentua. Eh, umah mak sendiri.^^

Ahtol kata, senang arr ko nak kawen.


----------------------------------


Ahtol: Beb..congrats sebab ko dapat PTD (pegawai tadbir dan diplomatik) tetap! I’m proud of you! ^^

Ko dah berkerja kat bawah Jabatan Perdana Menteri neh, jangan nak menggatal dengan menteri-menteri yeh. Dengan anak menteri tak pe..eh, tak boleh la. Nanti a**** marah. Hakhak.

Btw, bila aku boleh dapat Manhattan Fish Market?


Abg baz: Tahniah sbb berjaya lulus exam PTD! Gud luck untuk next stage oki.


-----------------------------------


Kepada semua junior-juniorku *Biomedical Science, University of Malaya* (especially buddy-buddy ku)

Wish you best of luck in this coming final exam. Sila belajar dengan rajen, jangan malas-malas. Sila buat yang terbaik oki..


Deng..gud luck final exam ko next wik!!


Wahh..aku rasa April adalah bulan kejayaan untuk membe-membe..Aku? Mungkin bukan bulan April.

Next month maybe?hmm..^^




17 comments:

abbazsmakl@gmail.com said...

wah2..good news ye utk sume..
bgs2..
tahniah utk sume!!!!

fairuz n zue = xpe2 g jauh2 luas pengalaman, pemandangan. baik utk survival..hehehe.

ahtol = ko dah blh kawen dah!!! hahahaha

masmOna said...

abg baz, ahtol tak leh langkah bendul zue..die kene tggu zue dlu.hehe

abbazsmakl@gmail.com said...

la..nape plak kene tunggu zue..
zue xtermasuk lah..
nih buddy-buddy punye hal lah..

heheh
kamu perasan x..

pernyataan
pernyataan 1 : idrus adalah pegawai sains
pernyataan 2 : fairuz adalah pegawai sains
pernyataan 3 : idrus dan fairuz adlah buddy2

maka kesimpulannya : idrus dan fairuz adalh buddy yg masing2 adalah pegawai sains..[heheheh] -> yg dlm kurungan tu bukan dlm skema jawapan eh..

soklan
= jika bazli dan ahtol adlah buddy, dan ahtol adalah PTD, maka?

HAHAHAHAHA

~~aku dah merepek..tp i'allah..hehe..aminnnnnnnn!!!!!

masmOna said...

hahahah..siyes mmg mengarut dan merepek..
tp..it's kind of macam betul jugak..
smg impian abg baz tu menjadik kenyataan oki! ^^

abbazsmakl@gmail.com said...

kan2 mas..
hhhehhe
i'allah...
amin...
xpe2 usaha je..

ahtol said...

testing2

ahtol said...

eeehhhhh
ble ar
hhmmm
elo tuan baz!!!
kiteorg akan tunggu zu kain dulu gak
saya ambik giliran tgh2
xde2

masmOna said...

ahtol..kawin la.bukan kain.kahakhakhak.
ape la ko ni..buat malu aku jeh.salah eja.

abbazsmakl@gmail.com said...

ahtol = rindu2!!hehehe. ade blh plak nk testing2..nape? takot PM nmpk eh?
hahahahaa..xde2..sy nk endorse kamu kawen dulu..hahahhaa

mas : kan2..tp nk buat cmne mas..wpon malu..tp dier kan kawan kamu, buddy sy..sy redha jeh..hikhikhik [berjangkit dr mas!!!]
muahahahahaha!!!!

Shahira said...

ahaks.
handbag guess????
wawawawa.
tak baik membazir.
T_T

tq deng for the wish :)

masmOna said...

your welcome deng~
handbag guess??wawa..yg mana satu?suka.suka.
ish3.tp tak baik membazir la deng.hek~

ahtol said...

masitah
aku kebosanan
arini last day aku kat sini
pasni aku lapor diri kat intan bukit kiara
mls nak keje dah
aku pikir nak balik jek dari td
eh
aku dah drive dah tiap2 ari
lalalalalalalala

masmOna said...

nk balik? mana boleh le. nt PM marah.hehe.
kot ye pun, pas lapor diri kat intan ko still akan blk smule ke Jbtn Perdana Menteri tu.

wah.gud! da bawak kete ari2. ko dah x takot ke?hik2

ahtol said...

tu ar
bosan btol
bg ar aku peluang nak expand kat tempat lain
ni kat sini jek
bosan
hhhm
takut lagik
terutama kat mrr2 yg jem nak mampos tu
berdebar jantung i

~ein~ said...

mas..fairuz dpt keje kat KT kat area mane tu?

masmOna said...

ein: fairuz dpt kat hosp kemaman!!
as peg sains tp kat sana dia ckp org akan pggil dia 'biochemist'.
ewahh!

~ein~ said...

wahhh2..biochemist gitu..=p
mak sdare ein pun ade kat situ..ade 2org..sorg tu bhgn ibu2 bersalin..sorg lagi baru je dpt tukar kat situ 2minggu lps..x sure die duk bhgn mane..sblm ni die kat IMR..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails