Monday, April 27, 2009

Aku seorang photographer

Pernah lihat ini?

Ok. Mungkin kamu yg berfacebook pernah lihat. malah mengambil bhgn dlmnya.
Dia ckp my ideal job is photographer.

Baiklah.

Aku bukan tak mau percaya kuiz-kuiz ni..kadang2 ada jugak yg betulnya, bukan? Sebagai contoh kuiz tu..mcm betul jeh aku rasa.

Tak percaya aku mmg boleh amek gmbar?

Ok.mari aku buktikan.

Obviously gamba ni bukan aku yg amek.haha.
Tapi ada gaya seorg photographer yg bergaya tak?*wink.wink*
----------------------------------

Berbalik kepada gambar2 yg penah aku amek. Ni dia :

Aku suka sunset. tapi kadang2 tak beberapa suka waktu petang sbb ia macam membawa suatu kesedihan yg tak best. Aku tak suka kalau mcm tu. Tp kalau sunset cantek aku suka. Hik2.

Terima kasih pada tangan deng-ku yg dipinjam utk amek gambar neh. Sgt cantek! *oh, bukan tangan kamu yg cantek yeh, tp gamba ni cantek hihihi*

Orang yg dtg TC sgt suka main layang-layang. Tapi aku? Aku hanya mampu amek gamba mereka-mereka main layang-layang. Mungkin satu hari aku patut cuba main layang-layang kat TC. Eh, tp malu siot kalau layang-layang kamu tu tak terbang tinggi, malah asek jatuh2 jeh ke pantai. haha.

Ok, tak jadilah nk main layang-layang kat TC. *sbb aku tau skill aku tak sehebat mereka ;p*

------------------------------------------

Dah tengok skill aku mengambil gamba bukan? So, bagaimana? Layak ke aku jd photographer?
Jap. Jap. Macam mana pulak dengan gamba yg mcm ni? :

Sandal sape tertinggal ni weh?

Kawan aku penah cakap yg aku mmg layak jadi photographer sbb aku suka amek gamba bukan-bukan malah mengarut-ngarut. Criteria nk jd photographer kene amek gamba bukan-bukan yeh? Aku tak tau pulak. Haha.

Ni lagi fail sbb muka aku tak nmpk penuh.Huk.

Kalau tangan ketar-ketar sah kau mmg tak leh jadik photographer.

Ok. dahla tu masmOna. Jangan la nak berangan jadi photographer lagi. Kamu patut teruskan dengan kerjaya kamu sekarang ni, oki?

Ok. Ok.^^


3 comments:

abbazsmakl@gmail.com said...

anda di tag ye! sila ke blog sy..tenkius!

Shahira said...

bole plak kritik cara aku menangkap gmbr.
huhu.
ni kamera amatur jek.
bkn dslr tu.

~ein~ said...

waaa..kite ade persamaan rupenye..suke..suke..

cantek sunset tu..nice..nice=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails