Monday, May 4, 2009

Memori daun pisang

Kepada sesiapa yg tak tau memori daun pisang hijau tu apa..sila klik sini.


Kenangan malam minggu waktu jalan-jalan

Berdua jalan kaki saat turun hujan

Basah baju kita basah hati kita

Mesranya berpayung daun pisang


Ok. Tak ada kaitan pun dengan apa yg aku nak cerita.


-----------------------------------------


Sabtu


Weekend aku kali ni dipenuhi dengan aktiviti2 yg best bersama kawan2 sekolah aka x-SMART dlu.Yeh, sangatlah best. Sila percaya.

Hum..malas nak cite lebih2 lah. Tengok je gamba2 neh:


Weh, ayam hangus! hahaha


bffs:

aku sayang kamu ;)


-----------------------------------------


Malam..


Haha..ni la keje kami. Aku ngn zack kalau dah dapat lagu feveret mmg da tak ingat dunia dah. Mic mmg tak bagi lepas punyelah.Kan deng kan? Hikhik ;p


Mubin: kau feeling gila lah time neh. Cayalah!!

Tengok dani dah gelak guling-guling dah tuh.hahaha


--------------------------------------



Ahad


Venue: Coffee Street , Kuantan

Time: 5pm


*zack, ria, nad*


*sha, afie, mubin*


*nad, linda, ayie, iju, dani*


*mubin (again??), masmOna, zack, nad*


---------------------------------------


More pictures??

Klik here.


----------------------------------------


The End.




4 comments:

Shahira said...

lalalalalalalalalala.
memori daun pisang jek.
daun lain xde??
sireh??

huhu.

masmOna said...

hahahah..
amboi kamu syg.
mentang2 da tau post komen kat blog aku camne kan..

wink2

wantong said...

masitah, mane gmbr aku...?

masmOna said...

wan_tong: gmba kau x de sbb ko x de time tu..harhar

hikhik ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails