Monday, May 18, 2009

Kematian tragis

Si pemanggil: Hello, ni cik masitah ye?

Adik manis (walaupun busuk tak mandi lagi sebab baru bangun tido tapi tetap manis hehe): Ye saya.

Si pemanggil: Saya dari Jabatan Forensik. Ni ada kes kematian tragis yang berkaitan dengan jangkitan bacteria. Minta cik masitah datang sini tengok.

Adik manis: Eh eh jap. Sy rasa encik ni salah call orang la. Sy ni cik masitah Peg. Penyelidik CRC, bukan Pn. Masitah Peg. Sains Jabatan Patologi.

Si pemanggil: Haa, tapi ni kes kematian yg berkaitan..(teros di potong oleh adik manis)

Adik manis: Bukan bukan, encik ni salah orang.

Si pemanggil: Kahkahakhakhakhakhakhkah! Weh, ni aku la..Isyam!!

Adik manis: XJHSNTGXNSALFKNAKMH!!!! (ok, sekarang dah tak manis sebab menc**** pagi-pagi)

Si pemanggil: *gelak guling-guling*

Adik yang dah tak manis: Siot, benci kau isyam!

Nasib baik aku bangun awal pagi tu walaupun belum mandi kan tapi at least aku berada dalam keadaan sedar, tak mamai-mamai.

Tapi, bila pk pk balik conversation tu, bapak la CERDIK nya aku neh. Boleh pulak orang forensik akan call aku kalau ada kes kematian. Ingat aku ni kerja kat bahagian daftar kematian ke? Lagi, macam mana pulak orang forensik dapat nombor phone aku?

Ugh.

2 comments:

~ein~ said...

hahha..mas..mas..mas tertipu..nasib baik la ko x mamai..=p

masmOna said...

tau x pe..kalau mas tgh mamai agak2 apa la akan dibuat nnt.wee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails