Thursday, July 30, 2009

Last day

Today is my last day working at CRC. Means, 1 year 1 month and 15 days I've been working here. Hoh. Rasa macam sekejap jeh, dah setahun rupanya aku jadi perempuan bekerja. Ececeh..

Pasni aku akan still bekerja tetapi untuk jawatan lain. Persekitaran kerja nanti pun mungkin akan sangat berbeza dari perkerjaan aku sekarang. Tetibe rasa sayang la pulak nak tinggalkan CRC neh. Ye lah, my first job (aku tak pernah langsung bekerja sebelum ni selepas habis SPM ke, time cuti sem ke, tak pernah. Hoh) Tsk. Sedih. Terharu.

Tapi kan, aku berkemungkinan dapat posting kat hospital yang sama jugak dengan CRC ni. Hopefuliiii *buat muka penuh mengharap (-_-")* So, macam tak perlu nak bersedih terharu semua lah kan. Hek. Bila-bila masa jeh aku boleh pergi melawat-lawat CRC dan orang-orang dalam CRC neh :)

Gonna miss this place so much! Tsk.

:)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails