Monday, February 2, 2009

Aktiviti-aktiviti masa lapang

Lately…
Hidup aku depenuhi dengan aktiviti-aktiviti yg berfaedah..Hummm *thinking*..bolela dikatakan dan diklasifikasikan sebagai berfaedah..

Last 2 weeks:
Ptg2 after ofis hour ade latihan futsal.What??Futsal??!! Masmona maen futsal? Hahaha.It’s true. Tiap ptg ade latihan futsal. X penah dlm hayat aku main @ meceburkan diri dlm bidang ini.I mean, futsal ni la.Siyes. X penah main. Setakat tendang bola tu bole la..hik2
Latihan futsal ni sempena ade perlawanan yg diadakan pada 24/1 (Sabtu) anjuran MKASUKES HTAA.

Sabtu, 24/1/09:
Tibalah hari perlawanan futsal tu.Yg berlangsung di Plaza futsal, Kg Tiram.
Seperti biasa, my-very-the-close-friend-sha-and-zack dtg utk sokong aku, merangkap sokong my team la.. Thanks syg^^. Dua2 ni sort of jadik PA la konon (cehh..aku ni macam org penting jeh..padahal bukan reti main sgt pon..keke). Aku main defend. Abes semua bola yg dtg ke pintu goal my team ku tepis. Ewah!!Perasan betol. Tp aku salute kak aima as our goalkeeper. Die mmg goalkeeper terbaik la! X de satu pon bola yg bolos! Ditambah pula dgn pertolongan aku sbg defend! Hikhik.

Wah..terernya abg hensem jaringkan bola..(kagum..kagum..)


my 2 PAs ^^

En Pengadil Kuning terangkan peraturan2 b4 the game

Strategi 1: berbincang sebelum game

Strategi 2: Mendengar arahan jurulatih

Strategi 3: Bermain dengan bersungguh-sungguh

Strategi 4: Pandang bola (khas utk goalkeeper). Never keep ur eyes off the ball

Ade gaye pelari pecut x? Ngee

See? Within 0.85 seconds. Nmpk kaki jeh.


Ahad, 26/1/09
Bwt choc cake.




Isnin, 27/1/09
Along kema ajak hangout. Bowling. Layaaaannnnnn…..Aku, zack, sha, betty, kema, jue. 6 org. Tp yg main 5 org jeh sbb sha x main. It was fun! Bola along byk kali masuk longkang. Hahaha. Eleh..ejek org. padahal aku pon same jeh.Keke. Winner jatuh pada Zack. Aku jatuh no 2 jeh.Huu..Congrats z!
Smpat lagi ktorg shoppg baju. Trio!!

Testing-testing baju dlm fitting room la..(where else?)

Selase, 27/1/09:
Just bermalas-malasan di rumah. Relax time. Ptg tu membuat laying-layang dengan adik dan adik2 sepupu (Rudi, Ikhmal, Aerul, Aiman). Opss!!Pembetulan: aku cuma membantu dan menolong deorg membuat layang-layang dan melayan deorg main laying-layang k..^^


Khamis, 29/1/09:
Bwt cupcakes. My 1st try. Alhdllh menjadik ^^

Sabtu, 31/1/09:
Dr tghr..stat dengan menyalut choc cake, di sambung dgn membuat cupcakes utk sha, disambung pula dgn hangout pada mlmnya..Huhu

Ahad,1/2/09
Telah ku habeskan membaca ‘New Moon’. What??Br nk abes New Moon? Org len da abeskan smpai Breaking Dawn da..lmbt betol.


Today?
What am I suppose to do today?Tgk la nnt..rasa-rasanya dis week da stat latihan blk. Bkn latihan futsal tp bola tampar..huuu

Fuhh..pjgnye entry neh.
Aih..suke hati saya la nk cite pape pon kat sini..huhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails