Friday, February 20, 2009

Bola yg perlu ditampar, bukan dibaling atau ditumbuk

Pada hari minggu yg lalu, (cehh..teringt ayat skema time buat karangan sekolah rendah).

Ok, Ahad lepas, ade perlawan bola tampar antara unit-unit di HTAA. Aku pon join jugak. Team under pengurusan. Jgn terkejut, aku berkerja dibwh unit penyelidikan tp slalunye aku akan join deorg dlm pape aktiviti. DINAMIK nama team aku. Huh.

Best jugak main bola tampar ni sebenanye. Walopon aku x terer langsung main tp ok la..bole la tahan. Hik2. Nk dijadikan cerite, team Dinamik (team aku la tuh) dpt naib johan. Match waktu final mmg sengit ah, ktorg lawan ngn team Bi-shop (camni ke eja name team tu?). First half, ktorg menang, 2nd half team lawan menang. Then, last lawan cume nk kutip sampai 5 mata jeh nk tau sape yg menang. Perh. Mmg mental betol time tuh. Last2, team Bi-shop yg menang. Sekalung budi dan tahniah buat team Bi-shop!

Haa~ sempat lagik kak aima amek gamba

kak aima: gaya patah kaki
nik nor: takut bola keke

wahh..pengarah HTAA pon main jugak tau.

team DINAMIK

Tahniah juga bwt diri sendiri dan team aku utk naib johan.Wink wink.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails