Tuesday, March 17, 2009

Apa yang perlu dibeli neh?

‘masmOn, sy nk survinir grand-grand!’ fairuz

‘masmOn, sy TAK NAK keychain!’ fairuz

‘masmOn, kalo awk bg jugak keychain, sy akan buang dlm longkang depan-depan mata awk!’ sayda

Ugh. Korang penah x mengalami perkara camni? Pegi melancong then dikirim macam-macam oleh saudara mara, kawan, adik-beradik, jiran depan rumah, etc. Mmg penin nk pk ape yg nk di beli kan? Nak-nak kalo dpt kawan-kawan seperti di atas.hehe.

Contoh time aku pegi India dlu, aku penin betol nk beli hape. Takkan sumenye aku nk beli sari. Satu sari da la harga berpuluh-puluh (kalo convert), kalo kawan memesan/mengorder tu 10 org.hah.kire la sndri. Tu kalau 10 org..kalo 20, 30..

Ugh.aku kene carik inisiatif neh.kat sane ade la survinir kayu yg diukir bentuk gajah. Tp gajah??xnsjsdahjfd. x de mende lain ke?hehe. Seb baik tetibe aku terjumpe pen bling-bling. Siyes, aku x penah jumpe lagi pen camtu kat Malaysia. Hah, aku pon ape lagi, mengrab teros pen-pen tuh. Ade macam-macam kaler..purple, hijau, oren, pink, silver. Senang dak-dak neh nk pilih ikot warna kesukaan (^_^,).

Mcm baru-baru ni aku pegi Penang, ramai pulak yg pesan jeruk buah pala. Nasib baik deorg pesan jeruk-jeruk jeh. N lagi best, time tu aku kat kuantan..kalo aku berada di kalangan kawan-kawan seperti yg disebutkan td..ape la yg deorg pesan agaknye. Kekeke.

Tp, kalo sape-sape yg melancong tu rase cam beli survinir utk aku..Aku x kesah ape-ape pon. Aku x demand. Kaychain pon bole jugak.Wink.Wink.

Kepada fairuz dan sayda, bile korang nk pegi melancong? Sy nk pesan macam-macam neh…Hikhik

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails