Tuesday, March 31, 2009

Vampire menghantuiku

Malam tadi aku mimpi dikejar vampire. Ramai pulak tuh yang kejar aku. Aku pun tak pasti kenapa vampire tu tak puas hati dengan aku. Aku bukan Bella pun. Kalau la vampire-vampire tu nak balas dendam kepada Edward Cullen sekali pun, jangan la carik aku. Sekali lagi, aku bukan Bella. But, i wish i am. Hikhik.

Grrr.. Memang mengerikan betul. Aku berlari dengan pantas sekali tetapi tidaklah sepantas Edward berlari. Penat tau. Aku berlari dan berlari kemudian aku terlanggar something..

Aku terjatuh. Ugh. Time-time genting ni la aku nak terjatuh, boleh tak terjatuh lain masa dan lain tempat? Aku marah dengan diri sendiri.

Kemudian..




Eh, mana pergi vampire tadi?? Bukan ramai ke yang tengah kejar aku?

Oh..aku dah terjaga rupanya. Fuhh.. dalam hati terasa lega. Nasib baik mimpi jeh, bukan betul-betul. Ish. Dugaan betul.

Padan muka diri sendiri. Itu la, setiap malam sebelum tidur mesti aku layan buku vampire tuh. Kan dah sampai termimpi-mimpi. Kekeke.

Kalau betullah mimpi tadi bukan hanya mimpi..

Dan vampire tu sempat gigit aku.

Agak-agak sekarang ni aku dah jadik vampire tak?

Ish.



Agak-agak macam ni kot rupa aku kalau aku vampire. Cantik bukan?

Hikhik.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails