Thursday, June 25, 2009

Birthday celebration

Dah lama rasanya aku tak update blog. Yup, lama. Kawan-kawan yang berblog dah banyak gila post tapi aku tak de satu lagi. Busy. Haih. Sebab tu tak sempat. Walaupun birthday aku dah lepas, tapi aku tetap nak tulis pasal birthday aku :P


First of all..


Thank you u for this :)




Sangat terharu. Deng dan kawan-kawan celebrate my birthday at SR IM (which is our favorite place).

Mulanya, aku cam anggap majlis ni biasa-biasa jeh..just dating (sepatutnya ejaan dia datang) sana, makan kek dan borak-borak. Tetapi, tak sangka ramai juga yang dating (tengok tengok Microsoft Word ni tulis dating lagi. Sepatutnya datang ye) untuk celebrate. Lama juga tunggu ketibaan Tan Sri untuk perasmian. Setelah Tan Sri D sampai barulah majlis dimulakan.


Tapi..


Majlis yang sepatunya gembira dan mengharukan untuk aku telah menjadi sedih. Bukan kitorang menangis menitiskan air mata cam tengok cerita Hindustan tu semua tapi..deep inside aku terasa majlis tu macam farewell party pulak. Tak tau kenapa. Sebab tu aku macam diam malam tu. Sampai sha pun tegur. Ah lantaklah, aku tahan jeh feeling tu tak siapa yang tahu sampailah aku balik rumah.

Aku cakap kat deng apa yang aku rasa. Yang pasti, pagi esoknya aku bangun mata macam ‘panda si kurus sha’ T_T


Sebab-sebab aku rasa macam farewell adalah seperti berikut:


  1. Aku mendapat kerja baru dan tidak tahu lagi penempatan dan tarikh lapor diri bila.
  2. Sha akan pergi ke Jepun sebagai pertukaran pelajar Master di sana. Proud of u sayang :)
  3. Mubin insyaAllah akan mendapat PTD. Walaupun baru peringkat ujian tapi aku doakan yang terbaik untuk dia. Semoga dia mendapat apa yang dihajati.
  4. Ae akan sambung belajar kat Ausie.
  5. Meezy juga akan sambung belajar untuk mencapai cita-cita yang diimpikan.
  6. Tan Sri pula berkemungkinan mahu meninggalkan bumi Kuantan dan berhijrah ke KL.


Ugh. Sedihnya.


Zack my deng, I wish u were there too that night. Miss you :)


Thank you all



Love you



:)



8 comments:

abbazsmakl@gmail.com said...

semuga dating [microsoft nih yg buat..bukan aku..hikhikhik] rezki utk bazli dan mubin [aku xkenal..tp kite doa same2] utk menjadi PTD..i'allah..hehehe

masmOna said...

hihi :)
best of luck juga untuk PTD abg..
saya doakan yang terbaik untuk semua :)

Nazirul said...

yeah untuk bazli!same2lah kiter berjuang...nnti kiter ber2 dapat kiter akan bertemu!!!insyallah!!!
amin!

Nazirul said...

by the way mas..hati kiter akan tetap di kuantan... :)

masmOna said...

'nnti kiter ber2 dapat kiter akan bertemu' --> apa ayat u ni? tunggang terbalik ahaks :P

yes..hati kita tetap di Kuantan sayang terchenta ewah! :)

abbazsmakl@gmail.com said...

NAZIRUL : ni eh mubin tu kan? okeh2...xtau..hehehe..i'allah...goodluck utk PAC eh!

MAS : tenkius2...sy pon gerun gak neh..manelah kene ni kan..hehhee..rs2nye kan..katne eh dier nk hntr kite? rs2nye diorng perlukan x pegawai sains kat hollywood tu? hehehehe

masmOna said...

hahaha!berangan la nk kat Hollywood:P

abg nk tau aritu sy ada borak2 ngn Dr Salman (dia adalah ketua unit blood bank) and he said kat HTAA mmg ada kosong utk peg sains (biomedikal).Yay! Sy punya lah gembira gila time tu..tp x tau camne nk mntk dipostkan ke sini jeh..huhu

abbazsmakl@gmail.com said...

ala..br berangan nk jd artis..hikhik
xkan xde kot..tipulah..muahahaha

tula kan..napelah dier xnk letak kite dekat2 dgn negeri kelahiran..sng skit..tula pasal..putrajya + KL byk je jwtan utk peg sc..hope dptlah..hehe
nk keje kat putrajaya..hua!!! hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails