Friday, June 26, 2009

Sarah cumel gila

Semalam masa sampai kat rumah mubin, dia ada kat luar rumah dengan Sarah. Waaa..!!! Geramnya tengok sarah. Sangat cumel!!! Rasa nak gigit-gigit jeh dia tuh.. Ugh. Dia sangat tembam, chubby, huggable..Ugh geram geram..Aku ni memang tak leh tengok budak kecil cumel malah tembam, mesti rasa geram nak cubit gigit semua. Hikhik :)

Aku dukung dia. MasyaAllah, beratnya..T_T Mubin siap tanya “larat ke?” hahaha. Tapi serius berat gila untuk baby yang sebesar dia tu..Peha dia yummy!! *_* Sangat pejal dan gemok dan rasa nak cubit cubit jeh..Haha. Aku rasa kalau sarah ada dengan aku lama-lama sah-sah orang akan ingat dia mendapat penderaan, children abuse sbb aku akan cubit-cubit gigit-gigit dia. Geram geram. Huhu. Teruk kan aku neh. Nasib baik dia tak buat hal, I mean dia tak menangis ke apa ke bila aku dukung peluk cium dia semua. Ada sesetengah budak tak suka dan rimas. Suka sarah cumel chubby ugh ugh ugh. ^_^

Sayang tak amek gamba dengan sarah T_T

1 comment:

Nazirul said...

:) that was so cute okay!
Len kali eh amik gmbar...cayalah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails