Tuesday, June 16, 2009

Hari ini saya genap 23 tahun

16 June 1986 Pukul 6.25 petang Hari isnin Tempat Jengka 3 Maran


Masa tu lah aku lahir :)


Thank you abah mama sebab lahirkan kakak ke dunia ini. Love you.


Pagi-pagi lagi deng call (pagi maksudnya after pukul 12) siap nyanyi birthday song lagi huhu. Pas da wish birthday semua, deng tanya à ikuti perbualan aku dengan deng:



Deng: Apa azam tahun ni sempena birthday deng?(Erk…apa yeh? Oh, I don’t have any :P )

Aku: Haha, tak ada la deng. I just go with the flow.

Deng: Eh eh, mana boleh camtu. Kena la ada azam sempena ur birthday.Hehe.

Aku: Hmm..ok ok. Nanti kita pikir apa azam kita sempena birthday.Hihi ;)

Setelah men-reply birthday msg kawan-kawan, aku terus tido. Tak sempat nak fikir azam apa. Hek~

Pagi tadi baru aku terfikir balik. Actually aku ingat time new year jeh kena ada azam, rupanya time birthday pun ada jugak.Hm.



Ha, aku nya azam yang first sempena birthday ialah tak mahu jadi MALAS lagi dah. Yup, semenjak menjadi wanita bekerjaya ni (ceh, macam la bekerjaya sangat HAHAHA!!) aku AGAK MALAS.



Agak malas nak memasak.

Agak malas nak gosok baju kerja.

Agak malas nak membaca buku ilmiah.

Agak malas nak menyapu sampah.

Agak malas nak basuh pinggan.

Ok, sila senaraikan semua kerja-kerja rumah :P


Seterusnya, seperti azam-azam yang tipikal mahu berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat, hidup diberkati dan dirahmati Allah, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, segala impian tercapai, dll.


Aku nak ucap thank you kepada semua yg wish. Siap ada yg wish awal 2 hari. Walaweh! Caya la pujah.hehehe.


Love you mama

Love you abah

Love you fam

Love you my deng

Love you adik-beradik tipu

Love you friends

Love you all



:)




6 comments:

Nazirul said...

"There is nothing worth the wear of winning, but laughter and the love of friends."


p/s:jgn malas2....tak elok untuk kesihatan...ahaks!(malas basuh pinggan pun boleh ker.ish ish ish)

masmOna said...

Hikhik :P

Baik. Sbb tu tamau malas lagi dah.
huhu

;)

nurul zaadah said...

deng..terharu jugak baca post deng ni..semoga di umur 23 ini kita akan menjadi the better person n the great lady..semoga kamu mencapai segala impian n cita2 yang kamu niatkan dalam hati..

i love u so much deng;)

~ein~ said...

=)..snok nye die..hope tercapai sume azam n impianMu..wanita bkerjaya kan..bese la tu jd AGAK MALAS..jgn jd MAKIN MALAS lak..hikhikhik..

masmOna said...

deng: same to you :) semoga kamu juga mencapai cita2 kamu.
Love u so much jugak deng :)

ein: makin malas? haha. i like :)
nway, tenkiu ein ~

~ein~ said...

shame2..kalo makin mls tu, cari bibik jerk=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails