Tuesday, June 2, 2009

Kirana

Kirana Theatre Production.
------------------------
That's our production name.
Pelik pelik. Tak penah penah aku join teater production. Tetibe aku menceburkan diri dalam teater. What? Apakah? Sebelum ni aku just suka pegi tengok je teater tu. Recently Said aka Epul (my childhood friend) told me about joining the production. Aku ok jeh. Aku kan member yang supportive huhu ;)

So, last night was our first meeting. Aku dilantik sebagai production manager. Bukan pelakon ok. Tak mungkin aku berlakon. Said seperti biasa pengarah la kan..Lepas meeting, tengok mereka practice. Bagus juga prestasi walaupun ada yang lupa-lupa skrip lagi. Tapi tak apa, baru first night kot. Keep it up!

Teater ni bersempena Festival Teater Negeri Pahang yang akan berlangsung 23-28 June ini. Walaweh! Produksi kami membawa cerita Detik karya Idham Hadi.

All the best to Kirana Theatre Production! Huhu



2 comments:

epul said...

Tq sbb support aku...
Aku terharu ada mmber2 cm kau..
supya ko trus sapot aku smpi bila2,,,

terima kasih byk2

masmOna said...

huhu..ur welcome yg~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails