Wednesday, June 10, 2009

My birthday wish lists

10 June 2009.


Lagi 6 hari..


Aku nye birthday. Yay! Suka suka^_^ . Aku nak buat birthday wish lists la..


My birthday wish list.

1. Mesti WISH birthday aku especially my deng dan kawan-kawan terdekat. Terdekat maksudnya kawan2 rapat mahupun kawan2 yang sentiasa berada pada jarak yang dekat dengan aku. Kalau kamu semua lupa SIAP! ;p

Ha..sesiapa yang agak-agak terlupa atau saja buat-buat lupa nak wish birthday
aku last year, bolehlah berbuat demikian (wish my birthday) untuk this year. Wink wink.

2. Choc indulgence resipi rahsia. Tak pun yogurt cheese resipi rahsia. Wink2. (Ceh..padahal bila bila masa aku rasa nak makan bole jeh pegi beli hehe). Sebenarnya antara azam aku tahun ni ialah untuk merasa semua jenis kek secret recipe (MENDE NI PUN BOLEH JADI AZAM??). Malangnya azam tersebut perlu dimansuhkan sebab nak jaga badan. Hikhik. Ok, tak ada kena mengena pun.


Hmm...lagi apa yeh?

---------------

---------------

---------------

---------------

Tak tau. Tak ada idea. Rasanya semua aku dah ada kecuali rumah sendiri, keluarga sendiri, anak sendiri, bla3..hek ;P

The most important thing is I want my family and friends always with me and support me for whatever I do now, in future and forever.


10 comments:

Nazirul said...

Your wish will be granted.
Perhaps...

abbazsmakl@gmail.com said...

baik..
sy akan pastikan wish kamu yang :

......................
......................
......................

dipenuhi

muahahahahah!!!

masmOna said...

Mubin: thank you. i hope so too :)

Abg baz: abg tau ke apa wish sy yg dot dot dot tu?? Hikhik ;p

Shahira said...

mas.
perlu x aku terase dgn wishlists kamu??
aku bwt bodo jelaa ek.
hahaha.

masmOna said...

knapa ko nak terasa syg?
tak paham.hek~

ko jgn ngengade nk buat bodo yeh.hehe

Nazirul said...

aku pun same!nak join sha...

masmOna said...

U..u jangan ngade ngade yeh. :p

Nazirul said...

:) wait for sumtin...perhaps...

Shahira said...

erk.
ko phm x abg ngah ape kak ngah kite ni merepek2??
siap bwt wishlist.
xthn.
rugi aa bday aku da lpas.
chait~

Nazirul said...

tahla...kang tak layan die merajuk plak...kalo orang lain merajuk,aku tak kesah lagi...jangan mas yang merajuk...
hahahha!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails