Monday, June 8, 2009

Hectic

Last week was a very hectic week for me. Yup. Really. Gila banyak keje nak kena setel dan yang mendatang. Ugh.

Starting with last preparation of the Good Clinical Practice workshop. The workshop was organized by CRC-BiotechCorp in-collaboration with CRC Kuantan and was held at Hyatt Regency Kuantan Resort, Telok Chempedak. Started on Wednesday until Saturday. Alhamdulillah, everything went well except for those small small matter. Huhu. Yang paling best of course la food dia. Food kat Hyatt memang best! Eh eh, ni nak organize workshop ke nak makan jeh?

There’s only four of us, me, Chiu, Ms Loh and Arina (her real name is Arina Sativa Sinaga. Best kan nama dia? She’s a nice person too) who were the secretariat for the course.

Plus, nak kena prepare for my monitoring visit next Monday-nya (which is today! Haha.sempat lagi meng-update blog even ada monitoring :P) I have to make sure all essential documents are ready during the visit, plus so many other things that need to settle before the visit.

Aku sempat melarikan diri dari workshop untuk balik ofis siapkan keje, malah sempat lagi kuar untuk lunch hehe. Teman abg chik shopping kemeja plus dia belanja makan Sushi King. Best best! Huhu. Tenkiu abg chik ;) Petang tu pulak abg ngah cakap nak belanja Starbucks. Yay! Suka suka. Tenkiu abg ngah ;) Bestnya ada adik-beradik yang caring ni. Huhu.

Saturday was my last day workshop at Hyatt. Yay! But, after that I went back to the office to continue work. Ugh. Not yay :(

Sha teman aku kat ofis petang tu. Lebih kurang pukul 5 kitorang gerak ke ECM. Shopping la apa lagi! Treatment.

Selepas hantar sha pulang ke rumah aku terus ke rumah maktok (dekat je dengan rumah sha) sebab ada kenduri kawen. Malam tu even dah penat gila terpaksa la jugak tolong-tolong apa-apa yang patut kan untuk kenduri. Dah la malam tu tak berapa nak boleh tido sebab adik sepupu aku (masih bayi) asyik menangis sepanjang malam. Uwaa! Sabar je lah. Esok pagi-pagi dah kena bangun buat kerja. Aku rasa aku dah macam machine.

Malam. Aku balik rumah. Esok nak kerja. Eh, esoknya ada monitoring lagi. Walaweh! Gembira gila sebab banyak kerja menanti aku kat ofis!! :( Tapi, it's ok lah. Asalkan kita bekerja dengan ikhlas, sabar, tekun, rajin, istikhomah, etc insyaAllah murah lah rezeki tu nanti. Amin.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails